12 Temmuz 2009 Pazar

"Jun no rei"

Geçen senenin yaz dönemlerinde kurmuştum Junnorei'yi ilk defa =) O zamanlar dramalarla, oyuncular ya da sanatçılarla ilgili bulduğum her şeyi koyuyordum bloga. Ancak koyduğum her şeyi başka yerlerde sanki başkaları yazmış gibi görünce sürekli, sinirlendim ve bir sinir anında blogu sildim xD Ama bu sefer gerçek anlamda bir günlük olarak kullanmayı düşünüyorum =) Herhalde günlük kayıtlarım çalınmaz, ne~ xD Ama asya dramalardan haberler ya da tanıtımlar da koyarım belki. Yine de sitelerimle ilgili olmamasına rağmen anime ve ya dramalarla ilgili olan tüm çevirilerimi Siyah İçi Beyaz'a koyacağım ^^ Diğer bloglarımızı da yine bu siteden takip edebilirsiniz ^^ xD Etto.. Jun no rei, bu sefer kapanmamak üzere açıldı ^^' Elimden geldiğince kısa süre içinde doldurmaya çalışacağım ^^

1 yorum:

  1. imzanda görünce damladım hemen hayırlı olsun bebeğim~~ XD
    blogu kapatma nedeninin bu olduğunu söylememiştin bana ama olsun öhm. xd
    copy paste yapanların elleri kırılsın inşallah, amin. v_v

    YanıtlaSil